One of the more obvious frauds, an Austrian doing knockoffs of Lakota ceremony, Celtic ceremony, ayahusaca ceremonies, tantra, alleged "Hawaiian pampering", and "natural sex enhancers" with a "tantra witch" for a wife. Vision quests for 500 euros, "potency patches" for 90 euro.
The site links to Nanish Shontie as their only NDN site. Is Mala Pope working with them?
The quotes are from the bad google translation.
WARNING: The statues of a large penis and vagina under the Tantra section may offend some. The big woman in the toga, well, that's just comical.
---------------------
http://www.schamanismus-tantra.at/Mike Zellinger --
spiritueller Heiler spiritual healer
Schamane BLACK EAGLE Shaman BLACK EAGLE
geb. 1959 in Wien Born 1959 in Vienna
christlich geprägte Erziehung, kaufmännische Ausbildung
Christian dominated education, business education
diverse berufliche Tätigkeitsfelder von Krankenpflege bis Unternehmensberater
various professional activities of nursing and business consultant
Reiki-Meister (nach Dr. Usui) Reiki Master (according to Dr. Usui)
Ausbildung bei The Foundation for Shamanic Studies (FSS) Kalifornien
Training at The Foundation for Shamanic Studies (FSS) California
Schamanische Weiterbildung bei The Foundation for Shamanic Studies (FSS) im Atlasgebirge der Wüste Marokkos
Shamanic training at The Foundation for Shamanic Studies (FSS) in the Atlas Mountains of Morocco's desert
Ayahuasca-Initiations-Ritual zum spirituellen Heiler (Jänner 2005)
Ayahuasca initiation ritual to the spiritual healer (January 2005)
Erfahrungen mit dem Exorzismus im Zuge des schamanischen Arbeitens mit einer Klientin in Graz (März 2005)
Experiences with the shamanic exorcism in the course of working with a client in Graz (March 2005)
ich erhalte meinen spirituellen Namen "OLD EAGLE" und werde zum Schamanen berufen
I get my spiritual name "OLD EAGLE" and would rely on the shaman
mein spiritueller Name wird auf "BLACK EAGLE" geändert als Folge der tiefen Täler die ich beruflich und privat durchlebte (23. März 2007) My spiritual name is changed to "BLACK EAGLE" as a result of the deep valleys which I work and at home (went through 23 March 2007)
6.8. 6.8. - 10.8.2007 4tägige Vision Quest nach dem Vorbild der Lakota-Indianer im oberösterreichischen Almtal. - 10.8.2007
4-day vision quest, following the example of the Lakota Indians in the Upper Almtal.
Intensive Selbsterfahrung bei absolutem Fasten (kein Essen und kein Trinken!) und Leben in der Natur in engster Verbindung mit Mutter Erde und den Elementen (Sonne, Regen, Wasser, Steine ...)
Intense self-awareness of absolute fasting (no food and no drinking!) And life in nature in close contact with mother earth and the elements (sun, rain, water, stones ...)
seit November 2007 bereichert DAKOTA, eine Malamute-Hündin aus dem Tierheim unser Leben; sie hat einen festen Platz in unseren Herzen Since November 2007
DAKOTA enriched, a Malamute bitch from the shelter of our life, it has a permanent place in our hearts
2 Kinder aus 1. 2 children from 1 Ehe Marriage
seit 1999 in einer liebevollen, tantrischen Beziehung mit Walpurga - Theologin und Tantralehrerin
since 1999 in a loving, tantric relationship with Walpurga - Theologian and Tantra Teacher
am 16.11.2008 erlebte ich in einer tantrisch-schamanischen Extase mit meiner Hexe Walpurga die Verwandlung zum Wolf (Ronco) den ich nun spüren und sehen kann on 16.11.2008,
I experienced a Tantric Shamanic ecstasy with my witch Walpurga the transformation to the wolf (Ronco) I can now see and feel
... ... nun endlich angekommen
finally arrived
und den spirituellen und energetischen Reichtum
and spiritual wealth and energy
der schamanischen Welt entdeckend ...
the shamanic world, discovering ...
Tel. +43 – (0)699 – 111 47 000 Tel +43 - (0) 699 - 111 47 000
E-Mail: mike@schamanismus-tantra.at E-mail: mike@schamanismus-tantra.at
TERMINE NACH VEREINBARUNG!
SCHEDULE BY APPOINTMENT!
----------------------
And the craziest ceremonies I've seen in awhile.
SHAMANIC WEDDING:
Naturreligiöse, spirituelle Segensfeier Mozartl,
spiritual blessing ceremony
Anrufung der 4 Elemente
Invocation of the 4 elements
Trommeln und Rasseln
Drums and rattles
Räucher- und Segensritual
Smoking and blessing ritual
Persönliches Liebesversprechen und Tausch der Ringe oder eines anderen Verbindungssymbols Personal Liebesversprechen
and exchange of rings or other connection icon
Verbindungsritual des Brautpaares mit roter Schamanendecke
Connection ritual of the bridal couple with a red blanket Shaman
Aufladung und Überreichung des persönlichen Kraftsteines an das Brautpaar
Charging and presentation of personal power stone to the bride and groom
Ritual in Verbindung oder im Anschluss an die standesamtliche Trauung
Ritual associated with or following the civil marriage
Spirituelles Ritual für Paare ohne Standesamt und Kirche
Spiritual ritual for couples without a registry office and church