yes this must be me. I had a profile there once. long ago , too. this is are words of mine that speaks of what I reflected upon back then.
Date of post:
Posted: Tue Jun 05, 2012 6:09 pm
Kaere Carsten, you're an effing liar. So please stop telling us all this B.S., willya.
du forstår åbenbart dansk . så prøv lige at slappe af og hør her .
helt ærligt. slap af. jeg er ikke her for at gøre skade på jer. i virker dælme paranoide men jeg gider heller ikke sidde her og forsvare mig mod anklager om noget jeg ikke engang aner hvad i mener med.
jeg har aldrig løjet over for nogen som helst. hvad vil i vide ?
vil du have mit telefon nummer og PM og snakke med mig , på dansk om de her ting.
jeg er ikke så god til at skrive på engelsk. men vil meget gerne have lov at forsvare mig selv nu da jeg bliver genstand for beskyldinger , om at lyve.
hvad mener du egentligt har jeg løjet om ?. det bryder jeg mig nemlig ikke om folk bare slynger ud da jeg er som regel en af de mere ærlige dansker du kommer til møde i din livstid hvis du er herfra landet.
hvis ikke i behandler mig ordentlgit herinde så gider jeg da slet ikke spilde min tid på jer . så må i have det godt og så blive ved med hvad end i laver herinde .
jeg kom her kun for at finde ud af noget om en jeg tilfældigvis kender og jeg kan heller ikke stole på de ting i siger er sandt heller.
nu gider jeg ikke de her ting mere. prøv at høre her . det er så simplet. i kan måske ikke lide mig. men jeg er da fuldkommen ligeglad om i kan det for jeg har ikke brug for jeres accept eller forum.
jeg har slet intet udaf at fortælle jer noget som helst om mig personligt og slet ikke hvis i bare bruger tiden på at prøve at svine mig til eller er paranoide over et eller andet.
gå efter boldend i det mindste. ikke manden.
klart nok ?
@rest of you not speaking danish ·
remember one thing. never insult people who try to be nice and help you.
you just did.
?
what in the world makes you think I would be interested in either coming here with intent of harming you or stick around taking your abuse ?